lördag 11 september 2010

Länkad

Min fina vän och kollega S har länkat till min blogg, det har ingen gjort förr, tack!


Har en mysig dag med mig själv igen :) Träffade fina M för lunch på Koh phangan. Det är så kul att se henne och höra att det går bra för henne. Det värmer!


Hyrde filmer till mig själv i torsdags och är nu inne på min tredje. Ikväll blir det Precious. Jag har jobbat mig igenom I love you Philip Morris och Brothers, en för varje kväll. Har även sett de sex första avsnitten av Entourage säsong sju. Så bra!


Men jag saknar min bebis. Hon och hanen är i Östersund. Idag har de varit ute och spårat i skogen. Tydligen kan hon nu sitta kvar medan B går iväg ca. 60 meter från henne och gömmer sig och sen spårar hon upp honom! Mammis duktiga tjej!

1 kommentar:

  1. Vad tyckte du om Precious? Jag grät som ett litet barn i biosoffan och gillade den supermycket. Alla borde se sådana filmer i stället för pang-jag-skjuter-dig-filmer.

    /Ettan

    SvaraRadera