onsdag 28 juli 2010

Imitation är den högsta formen av smicker


En dagens till!
Hittade även detta underbara linne på Wearhouse... love that store!

Köpte idag även ett par skor inför lite festligheter jag ska på i augusti. Likadana som min kollega S har, - sorry, men din stil är fantastisk!
Mötte upp kära kusin Lisa på hennes jobb på Make up store på Götagatan. Behövde ytterliggare en sminklektion (typ min 5:e). Har uppenbarligen lite svårt att lära mig det där med globlinjen och suddande. För att inte tala om lösögonfransar. Herregud, jag håller ju på att limma ihop hela ögonlocket, eller ögonlocket med ögonbrynet, eller med en tandpetare. Mycket som kan gå snett. Men nu har jag friskat upp minnet lite igen, måste bara öva lite regelbundet.
Om du behöver pedagogisk sminkhjälp och bra tips -sök upp Lisa asap!

Efter lektionen åt vi creps på Fyra Knop - så gott! Tanken var att ta bilder på maten, men vi var för hungriga så både till huvudrätt och efterrätten hann vi äta upp innan jag kom på att ta en bild. Därav blev det bara en på den tomma tallriken :) Men ni ser ju hur gott det måste ha varit!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar