onsdag 24 februari 2010

Kollage

Jag skrev i början av bloggen att jag ville även använda den som ett eget fotogalleri. På hårddisken finns mängder med fina bilder, några har jag framkallat men många förvaras bara. Jag blir lika glad varje gång jag kollar igenom dem och nu ska jag passa på att publicera några här också.

Börjar med ett härligt sommarminne, här kommer 3 gånger Gålö:



Jag ääälskar Gålö. Hanen däremot blev inte lika förälskad som jag, trots att han fick en sockerkringla på Gålö lanthandel. Kan ha nått att göra med att Unni fick 3 fästingar efter besöket, något hanen är sjukligt rädd för.

Fortsätter med 4 gånger Västkusten, besök hos underbara Jenny i Varberg:



Jag spenderade en härlig weekend hos Jenny i somras. Vi besökte "lejjet" och bara myste och åt glass. Mer sånt! Vår nästa plan är dock att ta in på Varbergs kurort och bada havsbad och vila upp oss.

Sist blir det 4 olika vyer, alla innehåller en stig som leder framåt. Sånt är väl livet hoppas jag!



1. Min och Unnis fantastiska lunchpromenad kring Norrviken.
2. En av de vackraste platserna på jorden, Onsala Herrgård.
3. Mitt vinterparadis Gåsböle som ligger på Ammerön.
4. Stavre, här går färjan Alma från fastlandet över Revsund till Ammerön.

1 kommentar:

  1. Härligt härligt med vackra bilder. Mera sådant! Och mera filosoferande. Det går ju superbra!
    Stor kram

    SvaraRadera