fredag 24 maj 2013

Fredagsmysbildregn

En annan sak förutom dagens outfit som jag snappat upp att bloggar har är bildregn. Då kan man tydligen klämma in massor med bilder som lixom kanske inte annars fått plats eller som hör ihop med någon speciell händelse. Den här bloggen handlar ju mest om mig, så här kommer ett bildregn från Björns mobil, alltså där någon annan än jag står bakom kameran.

Vi kan dock börja med mig och Björn imorse. En av de få bilder på oss tillsammans där vi inte ser ut som fotomodellen och hans vitryska simhoppsgroupie.


Här tar jag en liten slummer efter ridning och valskådning på Island. Det gungande ju så skönt på båten!


Här är jag uppe i Empire State Building 
typ kl. 8 på morgonen!

Och här solar jag framför Rockerfeller Center.


Här går jag på Times square. Björn vill poängtera att man även ska titta på ångan som kommer upp från hålen i gatan.


Så, nu har vi även fått med ett bildregn!

Btw; har ni sett "Look at this Instagram" på Youtube? Jag känner pinsamt nog igen mig... Gör ni?!

http://www.youtube.com/watch?v=Nn-dD-QKYN4&feature=youtube_gdata_player

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar