söndag 17 januari 2010

Det blev ett andra inlägg iaf!

Så, idag är vi hundvakter. Grannens lilla terrier (av nån sort) spenderar dagen här medan matte jobbar. Ouppfostrad hund som skäller så fort någon går i trapphuset, vi håller på att bli galna. Aldrig terrier.


Igår var vi en sväng till Kungens kurva och provlåg sängar. Ett måste. Jag ville aldrig kliva ur. Tokshoppade på Björn Borg, 50% på allt. Nice. Varför kan jag inte lära mig att låta bli att shoppa när det inte är rea? Påminn mig!



Lilla fröken har börjat löpa igen. Hon är duktig och städar efter sig, men ofräscht i sängen iaf. Vi var ute en sväng i skogarna kring kungens kurva igår, hon är ju så förtjust i snö. Gullhjärtat. Jag och hanen var nog dock en lustig syn. Stapplandes runt i innerstadskläder och skor och halkade runt och frös. Hundägarna vi mötte log glatt :)



Nu måste jag gå upp och hämta paket på posten. Mosters raggsockar har äntligen kommit!

1 kommentar:

  1. Åh så glad jag blir. Äntligen får jag börja följa din blogg.

    Och förresten är du en förebild vad gäller egentid!

    Ses i morgon hoppas jag.
    Kram

    SvaraRadera