onsdag 20 januari 2010

Lite julbilder 2009




Unnis första jul med oss, och det dokumenterades så klart flitigt! Bra att spara lite bilder här på bloggen utifall nått händer med datorn (så dålig på att kopiera saker till den externa hårddisken -måste bli bättring!)



Min kära bebis har idag varit hos dagmamma Asta. Tydligen hade lilla fröken dock varit busig för jag fick precis sms från matte (tillika min chef) att hela hennes stickning var uppriven och någon hade tuggat i sig trästickorna... suck. Nu skäms jag. Och lilla fröken som aldrig tuggat i sig något hemma. Roligare saker hos andra tydligen. Pinsamt.
















2 kommentarer:

  1. Jag ser att pepparkakshundarna även finns på Kungsholmen;)
    Jättesöta bilder från julen för övrigt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu är det dags för mer inlägg ! Uppdatering om livet. Och förresten tycker jag att du och jag ska gå på Afternoon tea snart.

    Kram

    SvaraRadera