söndag 31 januari 2010

Så här blir det jämt


när jag ska försöka börja blogga, det blir en två-tre inlägg, sen dör det ut. Men nu gör vi ett försök till. Kanske blir lättare om man börjar med Sandras intressanta lista:


1. Jag är fullkomligt Tradera- och Sudoku-beroende. Måste lösa lite sudoku varje kväll innan jag somnar, hur trött jag än är.

2. Jag är också uppväxt med husvagnssemestrar, men till skillnad från Sandra är det så ångestladdad att tänka tillbaka på så det gör jag helt enkelt inte. Mygg, mögeldoftande sängkläder, ljummen mjölk med lång hållbarhet, trista dagar i ett förtält när regnet står som spön i backen, och i alla tältets hål. Suck.

3. Jag hade två sandekorrar när jag var liten. Alex och Max-Ludvig. De finaste namnen jag visste!
4. Jag HATAR diskvatten. Speciellt när man står och diskar och det råkar skvätta upp på magen. Vidrigt!


5. Jag blev på gymnasiet utsedd till "klassmamma", det var alltid jag som styrde upp klassfester, klassresor, höll koll på spritleveranser etc. Det är tydligen även upp till mig att ordna reunion, vet dock inte hur sugen jag är på detta.


6. Jag har av misstag ätit tuppkam på en stjärnrestaurang i Marbella. Det smakade svamp.


7. Jag var otroligt kär i två killar när jag var liten; Lucky Luke och HeMan!!! Eller egentligen mest i prins Adam, det blev ju lite läskigt när han blev förvandlad.
Får se när jag lyckas checka in igen :)
Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar