måndag 4 april 2016

Aloha Maui!

Efter 30 minuters flygning landade vi på Maui. Efter att lokaliserat vårt bagage (som kom på bagagebandet som tillhörde ankommande från Honululu, fortsatt logik på Hawaianska flygplatser) fick vi hämta ut vår hyrbil. Vi önskade få slippa Nissan (ingen kul bil att köra) fick vi en mustang som väckte minnen från vår roadrtripp för ett år sen!



Det här var dock en upphottad modell med ass-AC!!! 


Japp, helt rätt. Man kan få kyla i tuchus! Jag trodde först jag spillt nått kallt (eller att nått värre hänt) och innan jag vågade fråga Björn hade det kanske gått 10 min. Då hade han suttit och funderat på samma sak! Men vi har upptäckt att det är ganska skönt när bilen stått i solen ett tag, men vi kan inte ha på maxkyla, då riskerar man nog blåskatarr 😁. 

1 kommentar:

  1. Ny ö nya äventyr ! Är jättespänd på att se och höra om er nya destination. Något säger mig att Maui kommer vara fint.....
    Här är det spöregn och sex grader ��
    Saknar er !
    Kram

    SvaraRadera