lördag 30 maj 2015

Not playing with a full deck


På onsdagskvällen var det dags att promenera de 20 minuterna till Planet Hollywood (tvärs över gatan, avstånden är tossiga!) och föreställningen vi väntat på; Jeff Dunham - not playing with a full deck.
Jeff Dunham är buktalare och en av mina och Björns favoriter. Tre av hans tidigare shower finns på Netflix.
Föreställningen var fantastisk och vi skrattade nog till oss några nya magrutor!

Efter föreställningen åt vi på Gordon Ramsays resturant Burgr inne på Planet Hollywood.

Jag beställde den goaste hamburgaren jag nånsin ätit, med fetaost och grillad tomat. Den ser inte så mycket ut på bild, men jag hade lätt ätit den tre gånger i veckan om möjlighet gavs!
Till detta beställde vi in en side order av pommes med parmesan och tryffelolja, och vad kan jag säga; magrutorna försvann nog i samband med sista tuggan - med det var det värt!!!

1 kommentar: